2012-12-05

 
 
 Snöstorm i Uppsala, Fick med mig byxor hem idag.
 
Sitter och lyssnar på 1D och Håkan, det gör mig glad i detta jävla äckel väder... Usch!!
Har duschat och fixat naglarna. Har gjort i ordning en kopp te också. Så gott när de är lite kallt. 
Imorgon vet jag inte om jag kommer till skolan, eftersom att det ska snöa inatt och bussarna ställdes in idag. 
 
Helgen vet jag inte hur den blir, skulle till Stenhagen på fredag men jag tror inte de blir något med de. Och på lördag kanske jag åker till knivsta. På kvällen ska jag till Farmor och fira henne. Får se om jag åker tillbaka till Knivsta igen och sover hos Jonna med Linda!  Jag ska försöka uppdaterna under helgen babes. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0