godnatt

Ännu en till Julafton över. Alltid lika mysigt även fast det blev en liten jul iår. Fick de jag önskade mig och lite till. Hoppas jag får en PAL-biljett här efter jul också, annars tar jag fan livet av mig! 
Andreas kom över vid nio, hade lite mysigt. Han gick hem vid tolv, alltså ungefär en timme sen. 
Nu har jag tagit bort sminket, borstat tänderna och krypit ner i sängen. Imorgon ska vi fira jul hos Farfar som vanligt. Ska vara där vid två! Får se hur de blir med de. Känns som om jag har feber faktiskt. Så ja! 
 
Hoppas alla har haft en bra jul, de har iallafall jag! 
 
Några bilder från min jul

I år blev de klänning och lockar i håret!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så köper du din egna biljett ;)

2012-12-25 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0