snabb uppdatering

Uppdaterar snabbt nu när jag sitter vid datan! Ebba och jag ska försöka ladda hem en film, eller flera filmer för vi ska ha film maraton ikväll. Men vi vet inte vilka filmer vi ska ladda hem! Haha så vi har ett litet problem...
 
Men igår så va vi iallafall in till stan. Från typ två till halv sju. Ebba letade efter svarta byxor och hittade det också. Sen letade vi båda efter en topp elller tröja till nyår men hittade inte ett skit.. 
Idag har vi firat Arvid som egentligen fyllde år igår, men ja nu är han 17 år. Så jävla stor! Och så har vi smällt lite små smällare och haft snöbollskrig med Joel och hans kompis Linus!
Imorgon åker vi och köper raketer och smällare och åker hem till mig! 
Uppdaterar då,puss
 
 

Jag och Arvid för 14 år sen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0