Vad jag gjorde igår kan ni läsa här nedanför babes

 
Igår va de fredag, jag hade inget speciellt bestämt. Tyra och jag tog en fika på vårt älskade Sandy's. Vi visste inte vad som skulle hända denna kväll. Skulle fixa dricka, men pallade ej åka till Stenhagen. Mamma ringde när vi satt  och fikade och sa att dom skulle kolla på syrrans teater. Så Tyra och jag drog hem till mig. Fast när vi gick utanför min gata så såg vi att mamma och pappa inte hade åkt än, så vi sprang till gatan innan mig och väntade på att dom skulle åka haha. Och så gick vi på åkern hem till mig. Blöta blev vi, men vafan liskom. När vi kom in blandade vi ihop lite vodka och massa annat. Och så fick jag sms om att de va fest hos Viktor så vi fixade oss och drog dit. Det kom mer och mer folk under kvällen. Det blev en ganska bra kväll iallafall. Jag va hemma tolv. Och frös ihjäl för de va så jävla kallt i mitt rum för Tyra och jag hade glömt att stänga fönstret haha!
Jag hade lite humörsvängningar på bussen hem, som Tyra fick stå ut med. Gnällde på allt och alla. Men sen blev kvällen bra ändå. ♥
 
Vi älskar Viktors hus
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0