Bara dårar rusar in

Ebba åkte hem i torsdags efter att vi hade varit i Alunda på Alunda Landbad och badat. Drog en sväng förbi mormor då också. Fick mat och jordgubbar. Igår så drog jag in till stan och träffade Nathalie, Ellinor och Tyra. Mysigt att träffa dom! Vi va först i stadsparken med vp, sen följde jag md Nathalie hem och hä,tade lite saker. Sen tog vi alla 20:19 tåget till Tierp. Vi träffade Tyras kusin och ehnnes kompis. Vi hade bara allmänt chill och vi tog bussen till Bälinge halv 12, så vi va i bälinge vid halv 1. Sen sov vi hos Ellinor. Drog hem vid 2 idag.
Nu sitter och lyssnar på Håkan. Fick precis ett samtal från Sophie och hon ska sova här imorgon, så jag ska möta henne i stan imorgon. Får se vad vi hittar på. Ska bli härligt att träffa tjejen. 
Nu får ni 3 bilder från förra sommaren på mig och Sophie.
Bilder från "veckan" får ni i ett inlägg senare, Puss!
Saknar henne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0