älskar dig

Kanon söndag och lördag. Mötte upp Sophie igår och vi åt på donken för Cupido va stängt. Vi mös hemma med jordgubbar och kakor och Seanfrika!! Vi slocknade väl vid 5..? Vi låg och pratade med en söt pojk. Sen trodde vi att min syrras hamster hade dött, så vi blev lite nervösa... men aa, Han lever! 
Vi duschade och fixade oss imorse och drog till gränby, sen drog vi till stan och köpte varsin ny navelpiercing. Ni får se den sen. 
Nu ska jag städa mitt rum och lyssna på Håkan, Han jobbar på nytt album, Man ba YEEES! Ska se han nästa sommar, för jag missade han förra sommaren. 
Imorgon ska jag kanske till Jonna. Hon kom hem från Norrland igår, och jag har inte träffat henne på hela sommarlovet, så jag hoppas jag får åka dit för mamma och pappa. 
Men jag hör av mig ikväll. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0