bokat och klart! Love it

Stack till Jonna ganska tidigt igår. Vid tre drog jag till farmor, för att hennes mamma fyllde 90, så det blev god mat och tårta. Underbart gott! 
Direkt när jag avknade imorse så gjorde jag rabarberpaj, har faktiskt inte ens ätit frukost än..  Men jag ska äta typ lunch nu. Och så har jag bokat flygbiljetter till Skellefteå, Åh det ska bli så kul. Jag och Jonna ska dit till Trästocksfestivalen. Maskinen, Jonathan Johansson, Lilla sällskapet mm ska dit och uppträda. Sen ska vi bada i övik i umeå och rida hos hennes kusiner och lite sånt. De kommer blir grymt! Vi åker på onsdag och kommer hem på tisdag. Bloggappen funkar ju nu så de kommer nog något inlägg. 
Idag drar jag och syrran till mormor. Vi ska ta hand om kattungarna och rida. Jag åker hem tidigare än syrran eftersom att jag ska åka på onsdag. 
Hoppas ni får en bra vecka nu då. Det ska iallfall jag. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså visst att du skulle blogga från blogg.se appen.... asså du är så jävla dålig på att blogga och din blogg suger!...

2012-07-20 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0