i Uppsala igen

Ja, nu är man hemma i Uppsala igen. Planet gick 19:25 från Skellefteå i Tisdags. Jag åkte hem till Jonna efter och vi träffade Ebba, vi gick runt i Knivsta. Sen vid 11 tiden kom Mamma och Pappa och hämtade mig för dom hade varit i Stockholm. 
Och igår så var jag med Ebba till Fjällnora och bada och hyrde trampbåt. Igår kväll så kom grannarna över och vi grillade och hade mysigt hela kvällen. Dom gick hem runt halv 2 kanske? 
Planerna mot helgen är ser ut så här just nu: 
Imorgon är de tänkt att jag ska åka till Ebba. Jag ska följa med henne och träna gokart i Gävle på lördag för att de är tävling där nästa helg. Alla andra dagar jag är med henne så är vi väl i knivsta eller nåt ? Eller så kanske vi drar ut me båten.
Nu ska jag duscha och packa upp min resväska. Hörs senare. Ha de bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0