fredag - måndag

I fredags var vi ute med båten hela dan, Jonna var med också. Det blev en sväng till Ikea och Media Markt sen drog jag till Ebba. Köpte äntligen min kamera Canon EOS 550d.
Ebba, Jag, Joel och Monica tog en sväng till Stockholm i Lördags och träffade Ebba och Joels kusin. Vi åt på Pizza Hut och fikade på en resturang/bar som hette Grodan. Sen innan vi åkte hem blev det en runda inne på skansen. 
Träning i Gävle i Söndags. Jag sa fel, de va inte Lördag. Sen en sväng till Fjällnora och bada på kvällen. sjukt varmt i vattnet. När vi kom hem från Fjällnora cyklade Jag och Ebba till Knivsta i mjukisbyxor och blött hår och köpte nötter och Vitamin Well dricka. Som tur va så mötte vi Arvid (ebbas bror) på vägen hem så vi åkte med han hem i epan för att de började regna.
Och igår åkte jag hem från Ebba. Mamma och Pappa hämatde mig med båten så vi va ute hela dan. Julia och Albin va också med. Klockan åtta på kvällen så cyklade jag in till stan och träffade Nathalie. Vi mötte Julia ocj Jonna sen som hade varit på bio. Jag, Nathalie och Julia drog till Vänge och gjorde ingenting. Vi drog in till stan igen och sen hem till mig. kom hem runt 12. Dom sov här och åkte hem runt två idag. 
Nu ska jag ta och fixa mig, för Farmor och Svante kommer på middag. 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0