Ni är så jävla bra

Ja, snart var det en vecka sen jag bloggade.. Känner att jag har lite för stora mellanrum mellan inläggen.. Men nu blev det så!
Det  var konsert på våran skola i tisdags. Jag och Julia stannade kvar och kollade även fast vi inte skulle vara med. I onsdags, ja vad hände då ? Juste, jag, Jonna & Julia drog till gränby för att Jonna skulle köpa bakgrejer. Efter de följde Jonna med mig och tog spruta.
Efter skolan i torsdags drog jag och Jonna till gymmet, de kändes riktigt skönt!
Ja, och igår, en av dom bästa dagarna i mitt liv. Ellinor,Sally, Tyra, Emelia, Moa, Jonna, Julia, Nathalie och Jag drog till Stockholm och till grönan efter skolan. Vi skulle ju se Rebecca & Fiona. Jag har inga ord till att beskriva hur bra dom va. Så jävla perfekta, snygga och allt, och deras låtar.. Alltså allt var så jävla bra. Jag och Nathalie kom ju längst fram också. Sen efter så signerade dom min jeansjacka, det blev så fint. Vi hade ju åkband också så vi hann ju åka i flera timmar. Allt va så underbart. Tack Rebecca & Fiona ni är grymmast!
Efter sov Nathalie & Julia här, Vi hade lite mys igår, och dom drog hem för 2 timmar sen.
Får se vad som händer idag. Till och börja med så ska jag hoppa in i duschen nu. Puss på er!
Rebecca & Fiona 1 Juni på Grönalund, Stockholm♥
Trackback
RSS 2.0