i start bleeding

Igår kväll drog jag till stan och mötte Ellinor vid halv åtta ungefär. Vi drog till donken för att jag skulle äta. Träffade massa man kände. När vi va klara kom Nathalie och vi drog till Ekonomikum och mötte upp Sally, Olivia, Ida, Tove, Daniela & Sheena, tror de va alla. Vi va inte där länge, polisen kom.. Vi mötte Linda vid fyrisskolan,  efter typ 45 min drog Nathalie, Ellinor, olivia, Sally, jag & Linda till fyrishov. Dom andra åkte hem men jag och Linda gick in på fett me kärlek. Hahah jag ville inte visa mig där, så jag gick runt med luva. Men aja, Vi kollade när Dani m och Den Svenska Björnstammen uppträdde. Jag drog vid halv 1. Idag så har jag och mamma shoppat lite. För mig blev de 2 par skor, lite björn borg trosor och 2 nagellack. Men nu ligger jag in sängen och har kollat på lite kläder jag kanske ska klicka hem. Imorgon händer nog ingenting. Får se vad som händer mot helgen.
 
Mina nya älsklingar♥
Trackback
RSS 2.0