Jag vet ett berg dit jag brukade gå

Jag har bara varit hemma denna helg och sörjt över att jag inte kunnat gå på Summerburst. Och över alla som åkt utomlands. Hopps du har det bra i Turkiet ellinor. Saknar dig redan. Men efter jag hade sett live sändningen from summerburst igår så gick jag och la mig för att jag kände att jag inte hade något att göra uppe. Och nu på sommaren så har jag mitt fönster öppet för att de är så varmt i mitt rum, och igår bråkade skatorna i trädet utanför vårat hus i ungefär 2 och en halv timme.. hur fan pallar dom.. Åhh så jag somande inte förens typ klockan 3.. jävla fåglar.. Men idag så har jag bara kollat på tv och nu så håller jag på och planerar lite för hur det blir på Midsommar i helgen. Imorgon kanske jag åker till Ebba. Men jag hör av mig ikväll kanske, Puss
Myste lite för mig själv i fredags med kaffe och choklad

Gjorde en "fläta"

 
Summerburst 2012
Trackback
RSS 2.0