hemma igen

Dålig uppdatering från min sida. Men man gör ju saker hela tiden på sommarlovet så man hinner ju inte blogga. Jag drog till Ebba förra måndan och kom hem igår. Så då blev det en vecka borta.
Vi har cyklat i knivsta, solat, varit på gokart i rasbo och massa annat roligt. Vi drog till hennes morbror som har stuga i Öregrund/Östhammar och firade midommar där i fredags. Dom bjöd på underbart god mat och massa annat. Jag och Ebba fick en egen liten stuga att sova i. På midsommardagen så åkte vi lite båt i regnet vid Vässarö och lite runt där. 
Och denna vecka vet jag inte vad som händer. Det är ju inte det roligaste vädret direkt... Less på regn nu!
Men kanske drar till Stockholm nån dag om det är fint väder. Sen får vi se om jag träffar mina favvo girls från klassen också. Ska höra med dom. 
Men jag ska försöka uppdatera lite bättre så att de inte blir så långa inlägg varje gång.. 
Men nu avslutar jag med nån bild från veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0