såklart jag blir avis när andra kramar dig, för i några sekunder har dom hela min värld i deras armar

Igår kunde jag inte fatta att jag va uppe så tidigt, Haha gick upp halv 11. De är nog de tidigaste jag gått upp på hela sommarlovet. Vid 12 så drog hela familjen ut med bilen, pappa letade efter löparskor och någon tröja. Han hittade inget i boländerna så vi va tvugna att dra ner till stan.. Där hittade han de han skulle ha iallfall. Sen blev det lunch på Ikea med en glasspinne till efterrätt. Vi kom hem runt halv 5. Sen satt jag bara vid datan. Blev någon timme skype med Ebba & Tedde senare mot kvällen. Idag, ja vad har jag gjort idag ? Ingenting... sitter och kollar på fotboll nu iallafall. Ska snacka med Ebba sen och se hur de blir mot helgen osv. Men jag har fortfarande damp på vädret, kan det inte bara bli sommar någon gång? 
Men nu ska jag kolla om det finns nån film att ladda hem. 
Puss
Drar ju till Norrland med Jonna, Tror vi åker upp den 17/7. Vi ska iallafall på trästocksfestivalen den 19/7-21/7. 
Kommer bli bäst!♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar som fan!!! <3

2012-06-29 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0