En massa vansinniga nätter

Jag låg sjuk hela förra veckan med feber så därför hade jag inte alls ork till att blogga.
Men jag åkte till Ebba i fredags runt åtta tiden ungefär. Vi bakade bullar som blev helt förstörda.. haha så dåliga.
På lördagen cyklade vi in till knivsta på 10 min och tog tåget till Uppsala. Vi åt på Cupido och gick runt och kollade i lite affärer. När affärerna stängde köpte vi glass nere vid ån, sen gick vi och mötte Nathalie & sofia på bryggan. Vi satt där och mös ett tag. Sen mötte vi Mattias & Alex på stationen och då gick vi hem till Mattias och sen tog vi tåget hem till knivsta halv nio. Vi mötte Jonna och va med Hampus och Rasmus. Åkte hem runt 12. I söndags så vaknade vi runt ett. Vi duschade oså, sen cyklade vi till knivsta och va med Hampus & Marcus. Vi körde lite basket typ.
Och igår va det skolavslutning, SÅÅ SKÖÖNT, alla andra slutade liksom idag. Hahaha.
Ellinor, Sally, Isabelle, Tyra, Nathalie, Sofia, Linda, Julia & Jag drog på en fika efter, sen hade vi bokat bord på Tavernan halv sju. Så vi åt god mat där och hade mysigt tillsammans. Vi tog halv nio bussen hem till Sally. Alla skulle sova där i hennes lillstuga. Kvällen började med massa snack. Haahha vi har dom sjukaste samtalsämnena kan jag säga er. Sen gick vi ut vid 1 kanske ? men vp och mös ute till halv 3 typ. Kvart i 4 sov alla tror jag ?
Och idag så tog jag bussen hem och fick jordgubbstårta när jag kom hem. Gott. Får se vad som händer i kväll och i veckan. Hörs!
I måndags
Bytt navelpiercing
Våra bullar

Galss♥
Påväg hem i söndags
 
SOMMARLOV♥
Trackback
RSS 2.0