jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig

Har inte hunnit blogga pga massa plugg. Suttit nu i någon timme och sammanfattat allt. Drog till knivsta efter skolan idag och träffade Ebba. Jag solade, sen satt vi på biblioteket och pluggade båda två. Va hos frisören igår, ska dit i morgon också, igår va det klippning och i morgon ska jag göra en urrensning och färga. Det blir en ljusare brun färg. Dom tog av 9cm från mitt hår igår... :( Men det blev bra, sköönt att slippa de slitna topparna. Och så kom min usa-bikini igår, Happy girl!! Men vill bara tillägga att jag hatar detta regniga väder -.-  . Pallaar inteee! Imorgon kanske jag ska sola efter frissan, annars blir det kanske på fredag. Ebba kommer hit på fredag och sover här för jag har konfirmation på lördag, så då kommer släkten hit. Tror vi blir runt 25 st. Jag uppdaterar kanske i morgon. Puss
Bilder från veckan
 
Trackback
RSS 2.0