jag får göra vad jag vill, jag är inte bara din

Har inte uppdaterat sen i onsdags.. Sorry. I torsdags klockan 15:00 så drog jag till frisören och fixade håret, det är en aning ljusre nu. Farmor kom i slutet när dom nästan va klara med håret. Efter de bjöd hon på middag. Oxfilé & Fläskfilé med pommes och rödvinsås, Det va underbart gott! Tog bussen hem och kom hem runt 7. I fredags rullade dagen på som vanligt, vi fick sluta en timme tidigare för att våran engelska lärare är hemma med sitt barn. Så då tog jag en runda på stan. Och sen satte jag mig med Ellinor,Sofia och Nathalie på Espresso House. Satt där i lite mer än 1 timme. Tog tåget till knivsta 15:43 och mötte Ebba. Jag solade då och sen åt vi glass. Tog bussen hem till henne och hon packade osv. Sen åkte vi hem till mig. I lördags hade ju jag konfirmation. Va lite nervös med det gick bra. hade fika hemma sen för släkten. Fick 3100 och lite små grejer och en cykel. Så igår kväll cyklade jag och ebba ut ett tag. Och idag tog vi en spring sväng i spåret. 2 varv. Sköönt! sen har vi cyklat och hoppat studsmatta typ. Hon åkte hem för en halv timme sen ungefär. Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar så att jag kan äta. Skönt att det bara är 3 skoldagar denna vecka. Och så blir det ju Maskinen på onsdag :) !
Torsdags:
Fredags:
 

Musik på nanna..
 
Lördags:
 

Trackback
RSS 2.0