för en lång lång tid

Skön ledig dag. Vaknade mellan 12 och halv 1 någon gång. Lyssnat på bra musik, ätit god frukost och tjänat in lite pengar. Pappa och jag har ju våra överenskommelser, för varje maskros jag plockar från gräsmattan på baksidan så får jag mellan 2-5 kr styck. 5 kr får jag om de inte är så mycket att plocka. Och idag va de hur mycket som helst. Har hätte ont i ryggen nu. Jag tjänade iallfall ihop 236 kr, dvs 118 maskrosor. Och på södag till måndag sticker jag till mormor och jobbar hos henne. Tjänar in lite där också.
Morgondagens planer är inte helt klara ännu, kanske drar in till stan och sedan vidare till knivsta. Men jag återkommer om de.
hörs!
bilder från denna vecka (måndag,tisdag,onsdag).
 




det började blöda på min hand igår, utan att jag visste vad jag hade gjort..
Trackback
RSS 2.0