älskar vädret

åh gud va tiden går fort, jag har inte bloggat på 10 dagar.Massa annat har kommit emellan.
Jag orkar verkligen inte sitta och berätta om varenda dag, Men förra helgen på lördagen drog jag till knivsta på knivsta marknad. Sov sen hos jonna med ebba. Och veckan har väl varit som vanligt, gått i skolan och har haft 2 prov. Har 2 prov denna vecka också. Sen har ju vädret varit underbart så ja jag har väl varit ute för de mesta. Haft shorts hela veckan, så jäkla skönt asså!. Va ute och sprang i torsdags eftermiddag. Skönt som satan!
Denna helg har Jonna varit hos mig. I fredags blev det först mys i stadsparken med dom bästa tjejerna.(Isabelle,Sally,Ellinor,Tyra,Julia,Nathalie,Sofia,Lovisa och Jonna) Sen drog Jonna och jag hem till mig, vi va ute på kvällen och cyklade. Sen så åt vi frukt som vi doppade i choklad. Igår gjorde vi nästan inget, hoppade studsmatta och cyklade. Och idag, ja vad ska man säga, VÄDRET va ju helt underbart. Vi har varit ute nästan hela dan. Vi skjutsade Jonna till tåget runt halv 6 och nu tog jag min tid till att göra ett inlägg.
Nu skriver jag inget mer, så ni får kolla på lite bilder istället.
Förra helgen:








Veckan:
 
'


Vi hatar matte

 
Helgen:




Det blev  krig med vatten och mosde jordgubbar..



 

 
 
Det blev lite olika storlekar på bilderna, man jag bryr mig inte, ni får stå ut!!
Trackback
RSS 2.0