du får se men inte röra

Kvällen igår började bra. Jag gick ut och mötte Tyra vid 6. Vi gick och satte oss i en busshållsplats och så bad vi Andreas komma dit. Jon & Johan kom också. Vi gick runt lite i Nåntuna oså. Senare träffade vi Isak & Viktor och sen kom John också. Kvällen var väl inte den bästa. Tillslut så va det jag, tyra & viktor kvar i en busshållsplats. Dom andra åkte in till stan. Tyra åkte med 23:09 bussen så då gick jag hem. Somnade fort igår. Va sjuk trött. Idag har jag inte gjort något speciellt. Kollat på Århundradets Brott där Charlie Gustavsson är med. Han är så snygg så jag dör fan. Älskar honom. Aja, vet ej om jag pallar åka med syrran på hennes match snart. Får se. Men vi hörs ikväll babes. 
igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0