i would

Slänger in ett litet inlägg såhär på kvällen. Sitter och smsar med Andreas och kollar på Paradise Hotel från 2010.
Dagen gick fort. Hade del 2 på spanska provet idag. Gick väl hyffsat bra iallafall. Del 3 på måndag eller tisdag. 
Aja, efter skolan så drog jag och Tyra till Knivsta och solade. Gick till ica och köpte lite färdkost som vi hade på bussresan.  De tog fan 1 timme. De brukar ta ungefär max 40 min.. Jaja de var mysigt. Älskar ju att åka lantisbuss♥ Och jag har inte varit i knivsta sen lovet så nu har ju nya ica öppnat också. Jättefint var det.
När vi kom till stan så åkte vi till Fyrisskolan för de va öppethus. Kollade på stylist/modeshow. Och kollade hur lokalerna såg ut. Stylisternas lokaler va jättefina. Kände bara att jag inte ville gå därifrån. Även ekonomi lokalerna va fina. Fast vet fortfarande inte vart jag ska gååå! 
 
Bjuder på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0