kyle är het

Kollade klart på LoL för ett tag sen. Den va bra. Och Kyle va het. Kom lite tårar också. Mys!
Sitter och laddar ner Alla High School Musical filmer just nu. Ja jag har inget liv. Men jag ska kolla på dom.
Ska mysa lite för mig själv för jag orkar inte göra mina läxor idag. 
 
Får se vad som händer i morgon. Vet inte om jag får sova borta eller om jag får ta hem någon eftersom jag har inte mått så bra denna vecka. Men de visar sig i morgon. Mamma sa att jag hade varit duktig i skolan nu på proven och att jag hållt ordning i mitt rum i veckan, så jag skulle få något. Ska fråga om jag kan få min väska som jag vill ha. Hihi. 
Jaja nu är första filmen klar. Så nu ska jag hämta något att äta, ja jag är tjock. Och sen ska jag bara njuta av att de är helg imorgon! Rock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0