let me love you

Idag har jag varit hemma hela dagen. Duschat, målat naglarna och massa sånt. 
 Sen vid sju så gick jag och syrran och köpte pizza, mamma och pappa va i stan. Jag smsade Alle och frågade om han skulle ut och de skulle han. När jag hade ätit så kom han hem till mig och hämtade mig. Och vi gick till dom andra. Ellinor kom idag cokså, med Alice, Mirella, Evelina och några till som va med dom. Vi gick till dagiset, och alla som brukar va me kom och gick lite då och då . Sen gick vi till skolan och mötte alla där. Blev ett glas för mig idag. Och jag gick hem vid elva för syrran va ju hemma själv, men mamma o pappa hade kommit hem så dom blev väl inte så jätteglada men men.. 
Haha, nu ska jag fan sova, och så får vi se vad jag gör i morgon. Andreas kanske kommer över. 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0