Min förska kärlek

Glömde att blogga igår, berodde på att ja kom hem ganska sent. Jag kom hem ungefär vid halv 12. Jag orkade inte sätta mig vid datan då, jag gick och la mig på en gång! Skönt vare kan jag säga. 
Köpte ny väska i går också. Fast den blev förstörd samma kväll haha..
En sådan väska köpte jag, Longchamp 798kr.
 
 
Jag,Tyra och Ellinor började kvällen igår med att äta på Tacobar. Mysigt att sitta där med dom och äta och prata lite. 
Vi åkte till mig, fast dom gick till ica och väntade på mig. Jag gick hem och packade om väskan och fixade mig lite grann. Sen gick vi till dagiset och hade de mysigt. Vi hade vin,häxa och cigg. Mysig kväll där. Vi blev PD och gick till en skog där massa folk va. Orkar inte skriva alla för dom som känner mig vet precis vilka som va där. Dom grillade lite där i skogen. Alle kastade marshmallows i mitt hår, så jag fick klippa av de när jag kom hem. Och så ramlade jag på en sten, så när jag kom hem och tog av mig byxorna blödde jag på knät. Hahah. Kvällen va fan bra. Riktigt bra.
Jag gillar våra muggar
 
Älskar er och gårdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0