she's not afraid

Outfit i onsdags
 
Sitter just nu och snackar skype med Jonna. Längsen man snackade skype haha! Mysigt ju. 
Jag åkte inte till Nathalie idag för att hon skulle tävla imorgon. 
Jag va hemma från skolan idag, för min hals har blivigt värre. Men jag åkte till skolan till sista lektionen som va matte för att vi hade prov och ville ej missa de.Gick väl bra. Efter så följde jag med Jonna och Emelia till gymmet, fast jag tränade inte. Och klockan 6 hade mamma bokat bord på en kina resturang. Så Jonna följde med och åt.Och de var bara mamma, jag, Jonna och Julia (min syrra) som åt. Pappa är ute me sina kompisar. Så de blev en liten tjejkväll idag. Han kommer väl hem inatt. haha! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå för att jag skulle tävla? Du fick ju ej från början <3

2012-11-17 @ 17:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0