thousand ways

 
Bild från i torsdags
 
 
 
Första skoldagen efter lovet avklarat då! Igår kväll kände jag bara att jag ville dö. Jag gick och la mig runt halv 12. Och jag kunde verkligen inte sova. Låg och vred mig fram och tillbaka, upp och ner i sängen, men jag kunde ej somna. Jag var inte ens trött. Mellan 3 och halv 4 somnade jag till slut. Och jag hade ställt klockan på halv 7, för jag hade besämt mig för att gå upp då, så att jag inte behövde stressa på morgonen. Och faktiskt så gick jag upp då. Så jag hann till och med äta frukost. Riktigt härligt. 
 
 Dagen gick iallafall fort och det blev lite fika med Tyra, Ellinor & Sally på Sandys efter skolan, ett nytt ställe som öppnat i stan. Tror vi kommer bli stammisar där hedan efter.. Haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0