121014

Kom hem för ca 45 min sen. Sitter just nu under min mysiga filt och värmer mig och lyssnar på musik! 
 
Tjejkvällen igår var jättemysig. Vi gjorde pizza tillsammans, satt och pratade och hade de bara bra! tog fula bilder också. Jag tappade även ner min telefon på grannarnas balkong under Sofias. Haha tur att jag inte hade min iphone då! hehe.. Vi slog på en film vid 1 sen somnade Jag, Lovisa, Tyra och Ellinor på en gång.. 
Åkte hem vid 1 idag, Tyra följde med mig hem, jag duschade o lite sånt sen gick vi hem till Andreas där Daniel också va, Johan kom också. Vi gick ut vid 10 och mötte massa folk från sävja vid ica. Va där i ungefär 1 timme. Tyra tog bussen för 45 min sen. Nu ska jag kolla lite bloggar och sen sova, Plugg hela dagen imorgon.... 
en bild från igår på mig och Nathalie får pynta inlägget idag. 
Ni får alla bilder imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0