bara så att ni vet

Har ju varit "sjuk" nu i 2 veckor snart. Först hade jag feber sen har jag haft ont i halsen och varit förkyld. Men nu är jag helt frisk igen. Har inte tränat på 2 veckor heller, så jag känner att jag måste ta igen de. Så jag och Jonna kör igång på tisdag igen.  Kommer bli skönt! 
Jag och Jonna tar verkligen träningen på allvar nu, det gjorde vi förut också, men vi är ännu mer peppade till att träna nu! Vi peppar varandra. De tycker jag är bra. För både jag och hon vill nå våra mål inom träningen. Jag mår inte bra i den kropp som jag lever i idag. Jag ska ta hand om min kropp. Jag ska lyckas.
Känner även att jag måste ta tag i skolan, och de har blivigt bättre. Är ju som en pluggis, haha! 
 
Och som jag sagt ska jag ta tag i bloggen. Har ju gjort fler uppdateringar  nu förtiden än förut, men när jag får tillbaka mig iphone som skickas in i morgon så kommer jag uppdatera så mycket jag kan med bilder osv. Allt ska bli bättre. Kommentera om ni har förslag på hur jag kan förbättra bloggen.
Känner bara att jag behövde skriva detta.
 
Snart ska jag äta nyttiga hemmagjorda  hamburgare och sen plugga till förhöret i morgon. Sen göra en biologi rapport. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0