godis för 200kr, polis,städning, tyra är här

Har inte haft tid till att uppdatera i veckan. Förlåt för de. Men har inte så hänt så mycket förutom prao och träning. Igår var det min och Nathalies sista dag på Rusta. Och då fick vi 200kr var och handla för, det va ju shcysst av dom. Hahah vi köpte bara godis och tuggummi. 
Vi åkte till skolan och mötte Tyra och hämtade lite saker i skåpet. Träffade Jonna en snabbis också eftersom att hon åkte till Thailand i morse. Jag, Nathalie & Tyra drog hem till mig, Ellinor kom efter ungefär en timme. Vi fixade oss och gick ut här i Nåntuna. De va massa folk ute som vi träffade senare. Och vid elva eller halv tolv när Natahlie,Tyra och Ellinor precis åkt hem så kom polisen, alla andra som va där drog fort.. Men jag, Johanna,Linnea och Andreas va kvar och polisen ringde hem till våra föräldrar för att de va en voka flaska där vi stog.. haha inte våran.. Eller? Men aja. Mamma trodde på mig iallafall. Trodde jag skulle få utegångsförbud nu på lovet men nej jag klarade mig. 
 
Vaknade vid tolv i morse. Har städat mitt rum lite grann. Aja, Tyra kom nu och hon blir väl här ikväll, och nu ska vi äta nåt som mamam fixat. Får se vad kvällen bjuder på idag, inte poliser hoppas jag iallafall.. Hahah. Ha en bra kväll hörrrni. 
 
 
Bilder från igår 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0