har ingen mobil

Har inte hunnit blogga. 
I fredgas sov Ellinor & Tyra här. Vi va ute på kvällen, Hade egentligen utegångsförbud denna helg (på riktigt denna gång) men jag fick gå ut. Vi träffade Andreas och alla hans vänner som brukar vara med (orkar inte skriva alla). Täffade massa från min gamla klass också, haha stod och snackade lite gamla minnen osv. Sen kom massa 98or, lekte fulla...Pallade inte dom! Men ja, igår så kom Tyra & Ellinor tillbaka vid 5. Vi gick ut och träffade Andreas och dom igen. Vi va inte ute länge. Tyra, Andreas,Jag, Ellinor, Daniel & Viktor gick hem till mig och kollade på film. Dom åkte hem vid 1. Tyra sov kvar här igen. 
 
Vi har precis ätit frukost och ska väl hitta på nåt nu. Ska till Mormor & Morfar och hämta syrran vid 2. Sen ska jag och mamma till gränby ochh köpa byxor till mig. Så jag bloggar när jag kommer hem. 
Juste min mobil är helt trasig nu, den hackade upp sig, så skulle pappa ta ut batteriet så glömde han att man skulle trycka dit en sak när man skulle sätta tillbaka batteriet, men han sköt in den, så hela den biten sprack, så nu kan jag inte använda telefonen, så de blir inte så mycket bilder i inläggen framöver. Ska ringa och kolla allat med mobilen imorgon, om jag får en ny eller om dom lagar den . JAG HATAR ATT VARA UTAN MOBIL!!
 
Palla va långt inlägget blev.. aja. vi hörs!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0