hörs efter helgen igen

 
Såg ut ungefär såhär idag!
 
Blir snabb uppdatering nu. Skolan gick fort. Efter skolan hamnade jag, Tyra, Ellinor, Nathalie, Jonna, Sallly & Julia på donken.. Med massa snygga jävlar.. vem sa nåt? inte jag! haha dom gjorde min dag alltså. looove.
Tyra och jag åkte hem till Andreas ett tag, va där nån timme, vi försökte hjälpa honom att plugga lite, men jag tror att vi störde honom mer än vad vi hjälpte honom.. Hahah! Aja, jag själv har pluggat lite nu en timme. Imorgon så åker jag, Nathalie,Ellinor, Sally och Tyra hem till Sofia, det blir en liten tjejkväll där imorgon. Jag tror att de kommer blir hur bra som helst. älskar våra kvällar tillsammans! 
Jag uppdaterar efter helgen, på söndag antagligen. Ska försöka ta massa bilder så ni får något att kolla på! 
Ha en bra helg, Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0