jag ger dig min morgon


 
 
 
Dagen gick fort även fast vi slutade halv 4.. När jag kom hem åt jag mat, blev hemma sjäälv för resten av familjen åkte på utvecklissamtal med syrran och sen fixa dom ett nytt pass-foto till pappa. Så du under tiden dom va borta så kom Andreas över en stund. Han va här i ungefär i en timme. Nu ska jag plugga lite.. Eller börja lite smått bara. 
Jag och Nathalie glömde åkta till Rusta idag och få våra papper om paon påskrivna så vi MÅSTE göra de imorgon. Vi ska praoa där med Alexander, haha. Det kommer bli kul! Fast han har 2 veckor, så han praoar en vecka innan oss och sen en med oss. haha vi kommr ju bara garva hela tiden.. Ajja, det blir säkert bra! 

hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0