jag gick genom den tidiga morgonen

Tyra och jag snackar om mens. Hahah älskar dig Tykeman. 
 
Tyra har jag kommit vädligt nära nu på sista tiden. Som ni som läser bloggen också kanske har märkt. Jag har så kul med den tjejen. Man kan vara sig själv och vi verkligen snackar öppet om allting. Och ja bl.a MENS. Som Viktor kallar oss, Blodpuddingar♥ Nej men Tyra är underbar på alla sätt. Även när hon är arg och tjurig. Och hon och jag hamnar alltid i skiten. Haaha som ni kanske märkte igår. Båda fick utegångsförbud hela lovet. Happyyyy!  Livet äger verkligen. Men Tyra och jag dör inte av de, vi kör efter lovet igen. Då vi möts, åh, kommer krama henne i en timme förfan! Kommer fan inte klara en vecka utan henne. 
Tyra, du ska bara veta hur mycket jag älskar dig. Kommer inte klara att skiljas från dig i gymnasiet. Mindre än ett år kvar. Våra lektioner tillsammans. Tyke & Muttan! Forever♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0