ligger efter....

.. med träningen, har varit sjuk denna vecka så har inte tränat något.. Har gått i skolan ändå för att inte missa något. Prov och lite sånt snart igen -.- 
Igår så åkte jag, Tyra och Daniel hem till Andreas. Vi kollade på film och bara myste! Jag kom hem lite sent och svarade inte när mamma ringde osv, så ja.. jag vet inte om jag får göra något i helgen.. som va bra planerad... Blir så less på livet asså! 
Men aja! Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik för att tänka på annat. Fredag imorgon, Skööööönt. Mamma och Pappa ska bort i morgon verkar det som, så jag kanske går ut medans dom är bortaa... Haha vem sa nåt? Inte jaag... 
Juste hade skoloto igår också. blev väl dåligt som vanligt. Och så spräckte jag skärmen på min telefon IGEN, fast nu va det framsidan som spräcktes.. 
Hihi men vi hörs i helgen eller i morgon. 
fina är vad vi är
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0