Nathalie Niina Maja Eriksson

Vill ha min fina Nathalie här just nu. Saknar henne enormt! Hon är också en som jag kommit nära det senaste året. Hon förstår mig och jag förstår henne. Vill att hon ska förstå att jag finns här för henne. Att jag är beredd på att lyssna på vad hon har att säga, vad hon tänker och allt annat som snurrar i huvudet på henne. Jag älskar dig Nathalie Eriksson. Du är en av mina närmsta kompisar, och de är jag väldigt glad över. Är lycklig att jag har dig. Du är min hästtjej. Och vi ska åka till mormor snart och rida, jag lovar! 
Längtar tills nästa sommar då vi kan göra massa saker tillsammans. Alla oskar på P&L! Åh herre. 
Vill inte att detta är sista året tillsammans med dig. Vill ha kvar dig på mattelektionerna, vi jobbar ju så bra. 
Hihi bästa du! 
Älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0