Rekomenderar

Dagen rullade på fort idag. Hade håltimme innan kemin som va sista lektionen, så jag, Linda, Nathalie, Ellinor, Lovisa & Cecilia gick och fikade och pluggade lite biologi. När jag slutade så gick jag och Jonna till gymmet och körde ben och rumpa. Skönt att vara igång. 
När jag kom hem duschade jag. Har pluggat biologi nu i en timme ungefär, gjorde vaniljlatte också. För jag köpte vaniljsirap eller vad de heter och lattemjölk. Det va sjukt gott. Rekomenderar de. Smakar precis som Espresso house's vaniljlatte! 
Nu ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar, sen plugga igen. 
Ps. Dom ringde om min telefon idag, dom ska laga den. Hoppas jag får den innan helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0