släng ner nyckeln min fina, och få mig av den här jävla gatan

Solen sken idag, var ut och fotade lite snabbt
 
Orkar inte med livet just nu. Vill ha tillbaka gårdagens gruppkram som bestod av mig, Tyra och Viktor, som Tyra skrev på sin blogg, de var nog de ända posetiva med hela kvällen.
Jajaa hela denna vecka kommer att spenderas hemma i sängen och med allt mitt godis. Kommer gå upp i vikt juu. Fast jag ska åka och träna i veckan faktiskt. 
 
Har spenderat denna dag med att pratat i telefon med Andreas i mer än i 2 timmar. Mysigt. Tur att man har honom!
Nu sitter jag och lyssnar på Håkan som alltid får mig på bra humör. 
Fick även tillbaka en väldigt nära vän idag. Vi har varit "osams" sen sommarlovet ungefär. Skönt att ha henne tillbaka. Ebba♥ 
 
Sitter och smsar fula gubbar till Tyra och skickar fula bilder till Nathalie på snapchat.. Älskar dom, mina tjejer! 
Onödigt inlägg men de va lite uppdatering från dagen iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0