stand up

 
Ja ni ser nu mig i sportbh och trosor. Kalla mig nu vad ni vill men jag bryr mig inte. 
Har suttit såhär ända sen förra inlägget. Mysigt faktiskt. Och livet är faktiskt bra? Och då undrar ni säkert hur de kan vara bra när man har har utegångsförbud, Jo hörrni , de undrar jag också.. 
Sitter och snapchattar med tyris just nu. Jag ska fan sova snart, är faktiskt trött! 
 
Matilda Sydh♥
 
From the moment I met you, everything changed
I knew I had to get you, whatever the pain
I had to take you and make you mine
I would walk through the desert, I would walk down the aisle
I would swim all the oceans
Just to see you smile
Whatever it takes is fine

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0