2012-09-03

Haha jag glömde göra ett inlägg innan jag åkte till Jonna. Men jag hade lite brottom där på morgonen. 
Jag och Jonna gjorde inte så mycket, va ut en gång och cyklade, mojjen hade ju öppet till 2. Haha. Sen så lyssnade vi på musik och så skulle jag hjälpa Jonna möblera om i sitt rum, men så långt hann vi aldrig komma. Vi hann bara rensa lite saker från hennes skrivbord, haha! 
 
Idag gick dagen relativt fort faktiskt, det blev lunch på subway. Åt även subway till middag igår. Sen drog jag en runda på stan med Nathalie, Tyra & Lovisa. Vi tog en varsin glass på donken. Jag åkte hem halv 6. Har suttit och spelat piano med Julia och nu har jag duschat. 
Om en timme ska jag kolla på Breaking News. Och igår satt jag och kollade på Marley & jag, och satt och grät för mig själv. haha alltid när hunden dör... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0