bilder från kulturnatten





 
Kulturnatten blir bara bättre för varje år. Hade grymt i lördags. Drar de lite snabbt. (nämner inte allt vi gjorde)
 
Vid 5 kom Nathalie, Tyra, Ellinor, Sofia & Sally hem till mig. Dom åt mat som dom hade tagit med från donken! 
Vi satte oss ute på altanen och hade de bara jävligt bra! Mamma, Pappa och syrran va i stan hela kvällen så vi va själva. Efter nån timme kom Andreas och hans kompisar, dom va typ 6-7 st. Och ännu en timme senare kom Julia, Jonna, Moa och Emelia också. Trevligt vare! Vi drog ut och sen tog vi bussen till stan vid nio. Vi åt på donken snabbt, mötte Robin fort sen drog vi tillbaka till mig, fast vi va ute då med Andreas och hans vänner. Jonna sov hos mig men alla andra drog hem. Nathalie, Tyra & Sofia drog hem vid 1, dom andra åkte halv 12 ungefär. 
Grym kväll är allt jag har och säga. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0