Live while we're young - One Direction♥

Sitter och lyssnar på One Direction's nya låt. Så mysig. Loveee! 
Smssar lite med Nathalie också, ja ska sova hos henne idag. Ska möta henne vid 5 ungefär. Då drar vi hem till Alexander här i nåntuna med lite andra grabbbar. Får se vad kvällen har att bjuda på. 
 
Igår efter skolan så va jag med Andreas, Alexander och Daniel. Senare på kvällen så kom Emil, Anton, John & Max också. Alla satt hemma hos mig och kollade på film. HAha ensam med 7 grabbar. Nej men de va mysigt. Dom drog hem runt halv 12. Jag gick och la mig runt halv 2. Vaknade idag vid 12, har duschat och nu ska jag äta lunch. Ska fixa mig sen och sen möta Nathalie. 
Jag hör av mig senare. Puss
 
 
ni får en söt bild på mig och lovisa från i tisdags, älskar dig sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0