söndag 16/9-12

En vecka sen jag bloggade.. haha veckan bara rann iväg. Hann verkligen ingenting. Bara plugg förra veckan, och även denna vecka.. Matte och kemi. Orkar inte! Jaja jag får stå ut helt enkelt.
 
 
 
Jag tar helgen fort. I fredags va jag hemma helt själv från kl sju till halv 3. Satt och snackade skype med Jonna, somnade i soffan med webbkameran på.. haha. Nolife. 
Igår sov jag till halv 1 så Nathalie hade ringt typ 8 gånger. Skulle möta henne i stan 1 men de blev 2 istället. Vi drog till Knivsta och mötte Robin. Åkte i hans epa till Alsike, och sen tillbaka ner till Knivsta. Sen så gick Nathalie och jahg tillbaka till Alsike där vi kollade på Marcus innebandy match. Åkte hem och åt, sen drog vi ut med Andreas och Alexander. Vi  cyklade hem till deras kompis Daniel och hade de härligt.Haha. Rolig kväll. Och idag har jag legat i sängen, duschat och kollat på tv. Ätit hamburgare också.. jävla tjockis.. Aja, ska ju träna på tisdag. Har ju skaffat gymkort igen. 
Ska uppdatera bättre denna vecka. Vi hörs helt enkelt! Puss
Plugg, Plugg, Plugg..



Alexander igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0