tiden går så sakta just nu

Mötte Nathalie igår vid 5, hon kom hit. Sen gick vi ut. Haha vi fick lite problem eftersom att mamma trodde jag skulle sova hos henne men de skulle jag inte. Så vi fick åka in till stan och sen tillbaka till Nåntuna igen.. Vi gick hem till Alexander där Andreas & Daniel också va. Vi åt pizza som Andreas va så snäll att bjuda på. Sen så rullade kvällen bara på. Nathalie och jag fick någon shot var , hihi snäll Alle (alexander) va. Sen så kom John, Max och Anton också. Vi gick ut vid halv 10 och mötte Nils. Gick runt i Nåntuna, sen så sov vi hos Alle, Andreas också. Vi somnade runt 4 tror jag. 
Skola imorgon, fast vi har bara friluftsdag så vi ska typ gå någon promenad bara. 
Ska lägga mig tidigt idag och tänka igenom saker. Ha de bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0