sista helgen på lovet

Åkte inte till Ebba förra tisdagen som jag hade hoppats på! 
Åkte dit i torsdags kväll vid åtta istället för mamma o jag var på Thuns på dagen. Ebba och jag gjorde inget speciellt då på kvällen, somnade typ vid halv 3 tror jag. På fredagen drog jag in till stan och träffade Nathalie och Ellinor. Köpte cigg och satte oss vid ån i solen. Vid klockan sex drog jag tillbaka till knivsta och hem till Ebba. Vi käkade sen hämtade Victor M oss och vi åkte runt med två andra bilar. Gårn öppnade 10 för dom hande nån "mini bio " typ i kupolen så vi drog dit då, och när gårn stängde så gick jag, Ebba och William till Williams källare, åkte väl vid 1. 
 
I lördags så hände inget speciellt på dan, senaaare vid halv 7 så hämtade Victor M oss igen och vi åkte till gårn, fast på lördagar är det så tråkigt där så vi drog in till stan en sväng och sen tillbaka till Knivsta. När vi kom tillbaka till knivsta så gick jag, Ebba, William och hans kompis till statoil, sen tog vi bussen därifrån och jag, Ebba o William var o hälsade på Viktor G som va på fest i knivsta.Träffade lite annat trevligt folk där också. Ebbas pappa hämtade oss vid halv 2. 
 
Finns en video från helgen längre ner i bloggen
 
Känner att det blir lite rörigt med alla namn, så många som heter viktor/victor. Men döper dom med första bokstaven i efternamnet så förstår ni kanske lite bättre. ni får stå ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0