älskar mina vänner

helgen:
I fredags så åkte jag, Ellinor, Sofia & Nathalie hem till Sofia och fixade oss. Sen åkte vi hem till mig och åt. 
Sen gick vi ut, träffade alla som vanligt. Väntade på vår dricka som kom senare på kvällen. När vi fick den så åkte vi in till stan med John, Brobeck o träffade massa på donken. 
Skulle sovit hos Sofia,med Nathalie men jag och Brobeck åkte hem för det typ regnade. Jag träffade Anton Masalin ungefär en halvtimme. Han följde med mig hem sen gick han till bussen. Sen tog jag hem Andreas för han va för full för att gå hem. Och här hemma hade mamma och pappa "krök" med sina kompisar. Haha första gången jag såg pappa full. 
 
Och igår så va jag med Andreas. Och vid nio träffade vi John, Jon, Brobeck, Anton och Max. Vi åkte till stan, satt på burger king ett tag för Jon och John käkade typ, sen gick vi runt lite på stan. Sen åkte vi hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0