jag hade en älskling en gång

Ingen bloggning sen i onsdags. Inte haft ork till att sätta mig vid datan. 
Japp och nu är det lov iallafall. Sista veckan gick fort. Men har en uppsats jag måste skriva .. Orkar ej!
 Aja. Va hemma igår. och idag har vi haft gäster. Trevligt! Dom åkte precis. Så nu ska jag gå och lägga mig. Trött som fan. Va det igår också, somnade innan halv 12 tror jag.. ovanligt! 
 
Och Nathalie befinner sig just nu i Egypten och Jonna åkte till Florida i morse.. Och så är man själv hemma i sverige.. Haha palla!
Men hoppas mina tjejer har de bra iallafall! Måste träffa dom sen när dom kommer hem! 
Men nu ska jag hoppa i säng. Smsar lite med Daniel också. Godnatt!
 
Bilder från veckan!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0