men det blir bättre varje dag

Allt är ett litet helvete nu, vet inte vad jag ska säga. Vill skriva allt. Men tänker inte göra de här på bloggen. 
 
Slutade kvart i två idag pga att våran so-lärare var sjuk. Skööönt. Gick med Nathalie, Ellinor och Sofia till Sandy's och tog en måndagsfika. Pratade om allt. Bla om vad vi ska göra i sommar osv. Så taggad!! 
Nathalie och jag blev kvar och Andreas kom. Åkte hem halv 7 haha! 
Har precis gjort bild-läxan. Och nu ska jag byta om, och ta bort sminket. Ska sova tidigt ikväll. Ingen anledning till att vara uppe. Less!
Denna underbara bild får pryda detta inlägg. min älskade vän Nathalie & jag i somras. Allt va bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du uppdaterar ALDRIG din blogg! Skit tråkigt att läsa när man hela tiden går in så står samma inlägg i flera dagar, vecka/veckor till och med. Ett tips! Uppdatera mer så får du fler läsare vettu. Puss påre gumman!

2013-02-10 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0