fredag - söndag

I fredags så satt Ellinor, Sally, Sofia, Nathalie och jag på Max ett tag. Sanckade lite om allt möjligt!
Jag sov hos Andreas den natten. Mysigt! 
 
I lördags så mötte jag upp Ellinor på stan vid kvart i tre. Vi gick och åt Subway, och de va gott! Tog bussen hem till mig vid halv 5 och fixade oss lite! Sen gick vi hem till John där han och Andreas var!
Vi firade John för han fyllde ju 16 i torsdags. David, Jon, Johan, Fredrik, Ellen, Viktor, var några som droppade in under kvällen. Härlig kväll! 
Kom hem vid ett tror jag. 
 
Och idag så har jag inte mått bra alls, Jonna kom över och hjälpte mig med en grej sen åkte hon och tränade. 
Min syrra hade match idag så dom köpte hem mat från donken. Och ja, jag är tjock!
Jag tror jag håller på och få feber... Pallarinte. Dö!
 

 
Älskar dig min fina vän Ellinor♥
Och Andreas är bäst!

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och andreas på g? :)

2013-01-28 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0