håll om mig

Andreas fick gäst blogga igår. Haha och jag var jävligt sugen på kebab! Fast ska få de idag istället, love life.
Haha iallfall så va de ju fest hos Daniel i fredags. Jävligt kul haha. Det va jag,Andreas och Brobeck som sov kvar. Haha så jävla trötta, Brobeck o Daniel somande i soffan, så jag och Andreas gick upp och la oss i Daniels säng. Somande typ halv 6, sov max 2 timmar. Åkte hem till Andreas vid 12, vi somnade tre gånger men sov typ bara 10 min varje gång. Sen gick jag hem och åt vid 4. Duschade och fixade mig för jag kände mig så jävla äcklig! 
Bråkade med mamma och sen gick jag till Andreas igen vid halv 10. 
Somnade på en gång när jag kom hem. 
Någon tog min mobil, hittade denna bild, haha söta

Kommentarer
Postat av: Klara

Vilka är det på bilden haha?

2013-01-20 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0