jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Hello, första dagarna i skolan har gått galant! Förutom att vårat schema fortfarande suger. 
Sov inget inatt heller, trodde jag skulle vara tröttare imorse än vad jag var! Jaja. 
Tog en fika igår efter skolan med Ellinor och Tyra, mysigt att vara med dom igen, träffade igen av dom på lovet!  Och idag fikade jag och hängde lite med Moa och Madde! Lika mysigt de! 
 
Har duschat och fixat håret, fredag imorgon och får se vad som händer då! 
Nu ska jag läsa igenom spanska glosorna och äta upp min apelsin! Ja jag äter apelsin.. Gott okej!
Hörs bitches ;* 
Hihi Lovisa så söt!
                  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0